Gebeliteki gaz sancisi cok siddetllu ya…
Ben de neleer neleer cektim gazdan doguruyorum sandim🤣
2.trimesterla birlikte kullandigim ilaclar da beni cok yormustu ya…
Kuzum bi arada hayirli olsun gebeligin🥰🥰🥰
InsaAllah saglicakla yavrunu alirsin kucagina😘