Parla miray58 bende çok beğeniyordum kimsenin dili dönmez kabaca ala ala derler diye diye soğuttular beni🙃
Demirssmomm Kızımız olsaydı ala ecem koymayı düşünüyorduk 🙈 içimde kaldı oğlumuza hala isim bulamadık 😩