Kızlar eltime sordum yeni kızı oldu anne karnında bebek hareketleri nasıldı diye çok hareketliydi falan filan yaptı bende benimki çok narın tembel hareket ediyor dedim genel olarak da hep enerjisizdi yani yeri geliyor hiç hareket alamayıp hastaneye koştuğum zamanlar bile oluyo oda vitaminsizsindir kanın düşüktür bebeğin enerjisi yokturdur diyince moralim bozuldu bu hafta kan verip bir baktıracagim değerlerime sizlerin bebekler ne durumda yani benim gibi olan varmı vitamin kan değerleri ile ilgili bir durum mu gerçekten de