sumelegi ilk gebeligimde hergun meryem suresi okumaya calisirdim, okuyamazsam da dinlemeye calisirdim, hergun 2 rekaat nafile namazi kilardim, mulaka iki sayfada olsa cevsen okurdum. Rabi yessir, tevekkeltu alallahi, bi kac zikir daha vardi, onlari en az 33 defa cekerdim. Her aksam yataga girdigimde ve her sabah uyandigimda 7 ayetel kursi, 1 fatiha, 3 ihlas, 3 felak ve 3 nas suresi okuyup sag avucuma ufleyip karnima surerdim. Simdi 2. Gebeligim ve bi kismini yapabiliyorum hatta cogunu yapamiyorum ☹️ allahim butun kuzularu korusun. Hepsi saglikli hayirli imanli olsun 🤲🏻