LawyerEce Satubal Bir kızım var Bade Alara👩🏼🍼 Birde 11+3 hamileyim o da Dila Güneş🤰🏼 Öykü, Nisa, Meva, Yade, Nil, Bilge.
Suheylamum LawyerEce Benimde kızım öykü şimdi 31 haftalık hamileyim bade koymayı düşünüyoruz nasipse 🤗
Sara2712 LawyerEce güneydoğuda anneye veya anneanne babaanne ye Yade denir. Sizdeki anlamı nedir acaba?
mrs_atalay LawyerEce 11+3 te cinsiyet belli mi ne zaman öğrendiniz ben de 10+4üm 12. Haftamda muayene var öğrenebilirim inşAllah ☺️
seker55 Gozde-nur Ayden alkım isra mesela ne anlama geliyor hiç duymadım kesin farsça olabilir ya da Kürtçe gibi bilemedim
Tilbe-yldmn ummuhancelik merhaba ben 11+3 haftalık hamileyim cinsiyet belli değil ama kız bebek cinsiyeti geç öğreniliyordu siz iyi öğrenmişsiniz
Eylul4142 B_aysgl kız ismi bulmak gerçekten daha zormuş 30 haftalık olcaz neredeyse hala isim yok gerçi ben oğlumun adını da zor bulmuştum 🤣🤣
Binnur81 B_aysgl aynn bnm de ya 3 gebeliğim 2 oğlum War bu kız ama sanki ilk we zor yani ağrılar kramplar bulantılar çok tuhafti
B_aysgl Eylul4142 tam 30. Haftada karar verdim çünkü geceleri uykum kaciyordu artık 😁bütün isimler güzel hepsi çok anlamlı ama benim çocuğumun ruhunu taşımayacak gibi geldi 😁 en son buna karar verdim bide emzik zinciri yaptırdım ki bı daha kafam karışmasın 😁 düşündükçe karışıyor insanın aklı 😊 Allah gonlunuzdeki ismi karşınıza çıkarsın inşallah ❤️
sevde18seker Eylul4142 yyyasa ne güzel dua edin benimde sağlıkla hayırlısı ile bi kızım olsun benimde bi oglum var😍
Eylul4142 Patito__ dimi 🤣sanki bi bilgisayar programı rast gele harfleri yan yana koymuş isim türetmek için gibi çok komik 😅😅
Eylul4142 B_aysgl amin çok saolun gerçekten işte bu dediğim bi isim olmadı henüz kesin burnumun dibindedir son anda farkederim ☺️
Cocolingo Satubal nasip olursa Zeynep Alâ koymak istiyorum ,İnci, Verda,Gökçe, Defne,Melis bu isimleri çok beğeniyorum eşim zeynep istediği için Sadece Alâ’yı yakıştırabildim yanına 🌸
Minigin_annesi0 Cocolingo Benimde eşim Zeynep istiyor 😂 yanına hiç isim bulamadım ama yinede gönlümden geçen ismi Nefesi koycaz yanına ben tek başına Nefes koymak istiyodum
Kubrakatmerozkan Cocolingo Benim eşimde Zeynep dedi başka bir şey demedi 🙄 bende Ahsen ekledim ama tek Zeynep kalsa mı iki isim mi olsa çok gel gitteyim