Dün gece birden kasığımda bir baskıyla beraber acı hissettim sanki bebek iyice aşağı saldı kendini gibi😅 Doğuruyorum sandım kızlar o nasıl birşeydi öyle ama geçti 😅😂 bugün de bebeğim hareketleri var ama çok hafif eskisi gibi değil yeri falan mı daraldı acaba iyice o yüzden mi