3 aylık bebegım var diş için doktorum antibiyotik verdi kullandım.ama sütüm çok azaldı.ilk defa başıma böyle birşey geldi.dünden beri yiyorum içiyorum çoğalmadı bi türlü.bu durumu yaşayan oldu mu acaba? Antibiyotıkten sütü azalan oldu mu? Teşekkürler şimdiden…