Arkadaşlar ben ilk dogumumdan sonra yere bişey almaya eğildim mesela hissediyorum kaburgaların iç içe giriyor acaip bir acı veriyor ayağa kalkıp dik durunca yavaş yavaş da ayrılıyor hisediyorum ama bunun için hiç doktora gitmedim şimdide 5 aylk hamileyim eğilmeye korkuyorum yaşayanlar varmi