Mlkbrn Merhaba arkadaşlar 9 haftalıkken başladım oksapar kullanmaya virüs geçirdim o yüzden başladım şu anda 32 haftalığım ne zaman bırakılıyor kullanıpta bırakanlar ne zaman bıraktınız yoksa doguma kadar kullandınjz mı
Elifkskl Mlkbrn ben doğumdan 1 gün önce bıraktım yani akşam 8 gibi vuruldu son iğne ertesi gün akşam 11 de sezeryanım oldu
gldn065807 Mlkbrn ben doktoruma sorduğumda 37 haftada bırakacan dedi yani doktorunun karar vermesi lazım doktoruna bir sor
Fk2 Mlkbrn sezaryan ile dopum yaptım doğumdan bir gün önceye kadar. Bu iğne çok yakıyor ben doktora söyledim sonra hibor başlattı daha az yakıyor. Doğumdan sonrada bir kaç gün kullandım doktor daha uzun süre dedi ama ben uğraşmadım
begonvilko Elifkskl son güne kadar vuruldunuz demek, ben birkaç gün önce bıraktırırlar diye düşünüyordum. Benim doktorum da doğuma kadar kullanacağız dedi ama henüz 27. Haftadayım. Çok kanamanız olmadı mı bir gün önce vurulunca?
mrvcl9 Elifkskl Canım bana da doktor taburcu olduktan sonra yazdı 10 tane bunu aynı kola vurmanın bi ağrısı acısı oluyor mu 10 tane ya sonuçta kaç kez yer değiştirilebilir ki 🙄🙄🙄
Elifkskl begonvilko yok hayır olmadı sorunsuz geçti ameliyatım çok şükğr zaten iğnelerin etkisi 24 saat o yüzden her gün vuruluyoruz bende çok korktum kanamam olacak diye ama sonra öyle olmuyormuş valla çok iyi geçti korkma hiç bir şeyden kafan rahat gir çık sonra yavru kucağına gelince acı bile kalmıyor merak etme Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin
Elifkskl DuaElf hem o yüzden hem tansiyonum çok yükseldi acil oldu sezeryanım aslında hastaneye 1 gün önce yüksek tansiyondan yattım ertesi gün 18 10 olunca normale dayanamazsın dediler ve nst de sancım vardı ama ben hissetmiyordum ve açıklığım hiç yoktu bu yüzden oldum
Elifkskl mrvcl9 bi sağ bi sol kola vura bilirsin tek kola vurmak istiyorsan farklı bölgelere vur ben doğumdan sonra 1 bucuk ay daha kullandım o iğneyi ömrümü yedi resmen o iğne
Elifkskl mrvcl9 evet öyle ihmal etme 10 tane zaten bi de beni düşün 1 bucuk ay daha kullandım onu 4.haftamda başlamıştım