060616 Mrblar ben köyde öğretmenim sabah 8 3arası çalışıyorum öğle arasında çook acıkıyorum eve kendimi dar atıyorum yakınlarda Yemek sipariş edebileceğimiz bir yerde Yok maalesef sorum şu öğle arası için evden yapıp götürebileceğim ne var bebeğim için faydalı olacak teşekkürler şimdiden 🤗🤗
Burcuk 060616 selam öncelikle kendini sakın aç bırakma .. 1.meyven (muz ayva elma mandalina vs)hep olsun yanında. 2.çiğ çerez al yanına (ceviz fındık badem) 3.yoğurt götür 4.evden makarna dahi olsa götür derim. Bizim hocalar cam kavanoz içinde yemek getirip ısıtıp yiyorlar..
Hemsireanne35 060616 bir arkadaşımız ton balığı demiş ama konserve ton balığını doktorlar genelde önermezler. İshal yapar. Siz yine de konserve birşey yerken dikkatli olun 😊
Kubra15 Bende hastanede çalışıyorum 8le 3 arası. Öğle yemeğimi bende evden götürüyorum. Özellikle yaptıgım birşey yok. Kavanoza çorba koyup götürüyorum sabahtan peteğin üzerine bırakıyorum öğlene kadar ısınıyo çokta güzel oluyo. Doktorum hergün muhakkak çorba içmeye çalış özellikle mercimek çok faydalı bebeğe dedi. Ayrıca yemek ayırt etmiyosan ve yemeyide seviyosan bence herşeyi götürüp yiyebilirsin tabi birde soguk olması seni rahatsız etmiyosa. Mesela bugün öğlen ıspanak yogurtlamasıyla mercimek corbası içtim. Evden kavanoza yogurt koyupda götürüyorum.
060616 Yok yemek ayırt etmiyorum aksine bu aralar iştahım fazla açıldı. Meyvemi eksik etmiyorum her teneffüs bir meyve yiyorum ama öğle arasında acıkıyorum meyve yememe rağmen😞 Kavanoza koyup götürmek çok mantıklı geldi şu an mutlaka uygulayacağım 🤗
Leylaa16 Bende köyde öğretmenim. Ben kahvaltilik götürüyorum. Arada da yemek. Kendini ac birakma. Meyvem.kuruyemisim zaten hep yanimda teneffuslerde yiyorum.
Burcuk Kuru veya düz patlıcan biber dolması da iyi oluyo zaten soğuk yeniyor yoğurtla ye.. ton balığı götürebilirsin Ayrıca bulgur pilavı çok güzel oluyor Makarna-patates salatası-kısır
Baharevren1 Bende çalışıyorum maalesef fazla ayakta kaldığım için bi haftadır belim tutulmuş halde işe gidiyorum. Doktora gittim plesenta etrafında kanamalar oluşmuş ve ben çok korkuyorum 😢