Hazalcemal Ben 37+2gunluk hamileyim masallah cok hareketli bide bebek buyudukce yeri daralır az hareket eder diyorlar
RHMYT Hazalcemal bende 37+2 yım ama maşallah hiç azalma yok. Aman zaten azalmasin yüreğim kaldırmaz o paniği endişeyi. Hatta bazen öyle bir vuruyor ki ben sarsılıyorum
Mimik Hazalcemal nazar ediceksin kendine sus🤫🤫🤫 Ben de ayni, 37+2ile kendime ayni seyi soyluyordum… Dun ve bu gun hareketleri azaldi😑 neyse ki birkac saat once yine hareketlenmeye basladi, yoksa sabah erkenden doktora kosacaktim🤣
Dmteyll Biz daha 32 haftaliğiz ama hic durmuyor masallah sanki icerde deprem oluyor göbiş bir sağa bir sola gidiyor 🤗
Bilge_arya Ben 38 günde sadece bi kere hissediyorum oda çok nadir. Doktora sordum normal dedi herkes boks yapar gibi atmak zorunda değil dedi ama bende isterdim boks gibi atmazsını
Guzelyuvam 35+4teyiz bizde hiç durmuyo yani yarım saat hissetmemezlik yaşamadım daha çok şükür diyelim, korkum doğunca da böyle olursa çünkü bir değil ikinci gebeliğim. 😅