Kızlar rahim ağzı kısalığından 21. Haftamdan beri fitil olarak kullanıyorum. Şuan 30 haftalığız rahim ağzı kısalığı olup bu ilacı kullananlar ne zaman bıraktınız doktor a sordum 1 ay önce sormuştum şimdi bırakma ne olur ne olmaz dedi daha soramadım 😑 açıkçası her gece kullanmak zor geliyor artık bide yağlı bir yapısı olduğu için aktıktan sonra rahatsız olup her gün belden aşşağı yı yıkıyorum. Göbeğim büyüdüğü için yerleştirmekte zor geliyor.