Eslem_1 aslında görmesi gerekiyor ama genelde gözden kaçıyor, heleki bebek büyüdükten sonra baş karın çevresi ve bacak kemiği ölçümü yapıp anne sevinsin diye 3d usg ile yüzünü gösterip herşey iyi annesi diyolar.. zaten çocuklarda büyüyüp sığmamaya başlayınca kolunu bacağını tek tek bulmak zor oluyor. Detaylı usg zamanları çocukların en güzel gözüktüğü zamanlar. Hatta hekime özellikle sorun parmaklarına bakabilir miyiz? Düz taban var mı diye. Bunlar bi yerde basit şeyler. En önemlisi böbrek ve kalple ilgili sorunlar, kalbinde fallot var mı, koarktasyon var mı özellikle sorun daha ilgili olduğunuzu anlayıp daha da detaylı bakacaklar