Merhaba normal doğum yapmış anneler belirtileriniz nasıldı doğumdan bir kaç gün önce ne gibi şikayetleriniz vardı benim dundendir bel ağrım var önce belime giriyor sonra karnıma doğru vuruyor bugünde karnimda çok ağrı var cuma günü konturolum vardı sezaryan olacam doktor normal herşey dedi ama dundendir sancılarım çoğaldı yalancı sancımi anlamıyorum