Geçmiş olsun benim de eşim covid ve büyük ihtimalle bende kaptım 11 haftalık gebeyim 2 doz sinovac 1 doz biontec asım var hatırlat ma dozu gelmişti bu hafta dan sonra yaptıracak tim ama zaman olmadı 😔 çok korkuyor im bende doktorum u aradım yapacak bisey yok sadece psrol ala bilirsin dedi vitaminli doğa l beslen dedi ama kan sulandirici falan demedi 😕 kızlar sizin öneriniz var mı