Deletedmom_85 Bi iki gün önce parmağıma cam girdi çıkarttım. Cam batan yere bastırınca yada bir şey tutarken falan acıyor. İçinde cam kalmış olabilir mi? Kendi kendine geçer mi ya Bakınca bir şey gözükmüyor ama can yakıyor
deletedmom87894 Deletedmom_85 kalmış olabilir kendi kendine çıkmıyor diye biliyorum teyzemin eline kalem ucu girmişti yıllardır çıkmamış en son amelşyat oldu ordan biliyorum
bykarakan Deletedmom_85 çıkarttırken iğneyle cımbızla uğraştıysanız yaranın acısıdr belki bende öyle oluyodu da
Deletedmom_85 Minikbiranne29 daha önce de oldu geçti kendiliğinden diye hatırlıyorum ama uzun zaman önceydi net hatırlamıyorum . Kim doktorla uğraşacak ya 😄
Deletedmom_85 deletedmom87894 haydaa 🤦🏻 Doktora da gitmek istemiyorum sıra bekliyorsun röntgen sırasını zaten kaç ay sonraya veriyorlar bilemedim ne yapsam
btlbsr Yabancı cismi vücut kendi kendine atıyor ama atmayıp kan topladığı durumda olabiliyor ilerde size sıkıntı yaşatabilir allah korusun hiç riske girmeye acı çekmeye değmez bi doktora görünmekte fayda var.
Deletedmom_85 bykarakan biraz büyük parçaydı ele geliyordu tutup çektim öyle uğraşmadım çok belki küçük parça kaldı bilemedim ki
Deletedmom_85 Deletedmom62627 kim uğraşacak ya 😄 of doktora gitmek ölüm yoğunluk o bu şu yoruyor insanı ağız tadıyla hasta da olamıyor insan tövbe tövbe 😄
sumelegi Deletedmom_85 bana olmuştı o yıllar önce ekran koruyucum kırılmıştı temizlerken elime battı; çıkarmıştım sonradan geçmeyen bi acı ve ağrı oldu bir baktım ki içinde cam kalmış… riskli bir durum canım. Kendin kontrol edebiliyorsan bak varsa çıkar. Yoksa doktor yolu
Deletedmom_85 sumelegi flaşla baktım şimdi bir şey göremedim. İğneyle deştim biraz 😄 Acımıyor geçti çok ilginç ahhajaja
sumelegi Deletedmom_85 zaten içinde birşey varsa kıpırdatmadığında bile ağrıyor . İyi bari sevndm canım. Geçmiş olsn