Edaeymen Arkadaşlar suni sancıyla normal doğum yaptım 3 günlük göğüsümde ilk gün süt olmadı şimdi de sütüm geldi ve aşırı derecede göğüsüm yara oldu artı bide çok sancım var neden acaba 3.doğumum ilk ikisinde hiç böyle sancım olmamıştı yaa