Smyrclk bu ilk zamanlardaki gaz sorunları hiç bişey değil son zamanlarda daha fazla 37+1deyiz can çekişiyorum resmen gazı kısmen atabiliyorum ve Rahim kasılmalarıyla birlikte gaz sancısı çekiyorum çok zor bir durum fakat evlatlarımız için herşeye değer kavuşunca hiç biri gözümüze gelmicek kendini asla aç bırakma gaz yapmicam yiuicekler yemeye dikkat et aç kalman hem sana hemde bebeğine zararlı önünde çok uzun bir zaman var eğer çok fazla şikayetin olursa doktoruna danış rahatlatıcak bir ilaç tavsiye edecektir 😊