Bugün karda biraz dışarı çıktım sanırım uzun zamandır ilk defa fazla hareket ettim. 11+3 olduk bugün. Oturduğum yerden kalktığımda belimin bir tarafında felaket bı ağrı böyle fıtık ağrısı gibi aslında iki büklüm yürüdüm. Şimdide sol kasıkta batma var normal mi acaba