Neslihanmyk Kızlar enfeksiyon oldum galiba sık idrara çıkıyorum karnım ağrıyo. Enfeksiyon olup karin kasık ağrısı olan var mı aramızda
nmtock41 Neslihanmyk evet maalesef bol su içiyorum doktor ilaç yazmadı daha yarın arayacak büyük ihtimalle .. fena sancı oluyor dikkat et sen de bol bol su iç
Afra_nur1 Bende sürekli idrarım varmış gibi hissediyorum doktor idrarda enfeksiyon var diyip ilaç vermişti ama etki etmedi geçmedi hala aynı çok kötü Bi his ya ama suyu çok içersen ilaçtan daha iyi geliyo
Neslihanmyk Afra_nur1 suyu bolca içiyorum evde biraz yürüyüş yaptım afedersiniz gaz çıkarınca karin ağrım azaldı. Bu enfeksiyon nasıl bi illet inşallah bebislerimize bi zararı olmaz
wiss123 Neslihanmyk maalesef oluyor . Yaklaşık 24 gün önce doğum yaptım bebeğim 1 hafta yoğun bakımda yattı bendeki idrar yolu enfeksiyonu çocuğa geçmiş doğduğunda nefes alamamış makinayla nefes aldı sonra fanus sonra normal yerde . Kuvezde kaldı . Allah esirgesin nalet bi rahatsızlık lütfen doğumunuz yaklaşmadan çaresine bakın sonrası daha zor Allah esirgesin .