Siner Çok geçmiş olsun Allah yavrularımızı korusun cidden kötü bir durum. Ben de minik diye dr gitmek için beklemek istedim ağrım sızım yok şükür. Burada bu olaya benzer şeyler yaşayanların hikayelerini okudum bardaktan boşalırcasına kanaması olupta bebeği ve kendisi sağlıklı olanlar varmış kanama alanın boşalması gerekiyormuş zararsızmış falan, yine de ihmale gelmiyor tabi siz de çok dikkat edin kendinize 🥺