Haticetopuz Merhabalar 10+2 deyim iki üç gundr belimin sol alt tarafı ağrıyor sanki birşey batıyor hareketsiz bırakıyor beni sizce neden olabilir bilenler yardımcı olur musunuz
Haticetopuz annenadorella salı günü randevum var doktora gittiğimde soylicem gittikçe artıyor inşallah fıtık değil dir sizin nasıl peki
Yldz000 Bende bu sebepten doktora gitmiştim aynı haftalarda dayanılmaz durumdaysa parol içebilirsin sıcak su torbası uygula işe yarıyor 3-4 günde geçmişti benim bi tehlikesi yokmuş bu arada endişelenme 🌺