Mozarella Ben de sezaryen oldum, sütüm anında geldi. Sadece doğumdan sonra 3 gün öksürük atakları yaşadım öksürürken dikişlerim ağrıdı bu kadar. Sonrasında hiçbir olumsuzluk yaşamadım 4 yıl oldu. Sütüm gelmeyecek diye stres yaparsanız stres sütü keser, stres yapmayın. Normal doğum yapan arkadaşımınki 3 gün gelmedi, benimki anında geldi kimsenin olumsuz sözlerini duymayın.