Kızlar kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı var. Hafif hafif belimde ağrıyor. Bugün biraz ayakta kaldım ondan ağırmış olabilir mi? İnşallah doğum habercisidir diyorum ama daha çantam bile hazır değil 38+1 im 😅 nişan gelmedi göbeğimde sanki çok ufaktan bi düştü gibi geliyo bazen bakınca aynaya bugün ama dört gözle beklediğim için bana öyle geliyor olabilir😀 bu arada nasipse ikinci bebeğim olucak ama kızım sezaryendi hiç sancım açılmam olmadan doğduğu için bilemiyorum normal doğum nasıl başlar