Selime28 Kızlar lütfen bilgisi olan yazarsa sevinirim korinavirus oldum ve biraz ağır geçiriyorum 34 haftalık hamileyim oksapar iğne ve antibiyotik başlandı ama oksapar kan sulandırıcı ne için anlamadım acildeki doktorda pek aydınlatmadı kullan dedi sadece
Helpmee Selime28 kullan bende kullamdım yan etkisi yok Hatta bebeğe giden kan akımını dahada iyi iletiyor diyebilirim Onu kullanmaya başladıktan snra gelişimimiz düzeldi bizim
Withbaby 12 haftada bende covid oldum doğuma kadar devam edicekmişim oksapara kanda pıhtılaşma olmaması için,şuan 29. Haftadayız devam ☺️
Selime28 Withbaby aa bilmiyodum doğuma kadar devam etmeni kadin doğum doktorunu söyledi acaba bana 10 lük yazilmista bisey demedi olmadı bende sorim
Withbaby Selime28 evet benim doktorum devam dedi doğuma kadar bencede bi danışın her doktor farklı ☺️