Busranurr yok canm tedavi görmek istemedim ben bu yaşta o ilaçlara bağlı kalmak bu sefer daha çok kötü olurum diye . Ama psikolog yardımı aldım çok işe yaradı ilaçsız da olsa biraz yendim en azından 1 buçuk senedir atak geçirmiyorm çok şükür 🙏doktormlada konuşmadım konussamda bı faydasını gorurmuyum bilmiyorm aslında herşey bizde bitiyor dusuncemizi degistirmemiz lazım . Ve anksiyateyi anladığın an derin nefes al tut bı kaç saniye yavaşça ver bunu bı kaç kez uygula çok iyi geliyor ben düzenli yapmıştım .