omerim32 Kızlar 36. Hafta ıcındeyım karnımda deprem olur gıbı sartıntı oldu ne bu? Neden olur basına gelen var mı
Bebiscann omerim32 vıyy o nasıl oldu kız, 3 tene bebe doğurdum karnımda hiç deprem olmadı, ya tekmedir, ya bebe dönmüştür🤭😃🤣🤣🤣😍😍
UmutsuzPolyanna omerim32 dönmediyse dönmüş olabilir, kordonunu titretmiş olabilir, ya da doğumu başlatma girişimlerinde bulunuyor olabilir ben de burada okumuştum 😅🤣
Serenity12 omerim32 bende 33. Haftadayım aynı durumu 2 haftadır arada yaşıyorum. Çevremdekiler yaşamamış hiç umarım korkulacak birşey olmaz
Efd Banada oluyor ara ara hatta eşime deprem mi oldu diye soruyorum. Aklıma hiç gelmedi kötü bir şey olabileceği. Çok hareketli olduğu zamanlarda genelde öyle hissediyorum.
Suzanne Bende de oluyor 28. Haftadayım böyle 3 saniye falan sallanıyor karnım, belki yer değiştiriyordur diye düşünüyorum
Yseliminannesi Bende 33 haftalığım 30 haftadan beri yaşıyorum şuanlık herhangi bir sıkıntı olmadı çok şükür yerinde duramıyo çocuklar ne yapsınlar bunaldılar içerde 😂😂
femme_sans_defense omerim32 bebek içerde gangam style oynuyor sanırım sende deprem oldu hiss ediyorsun🤣🤣🤣
EsengulC omerim32 Senin haftan ileri baya aetık suyu daa zaldığı için yeri kalmadı nebeğin her hareketini çok net hissedersin ya dönmüştür ya da ters bi hareket yaptmıştır ya da sert bir tekmedir kötü bişey yoktur büyük ihtimalle. Ben 29.haftadayım bazen sarsılıyorum bebek serr vurunca