Yesimali12 rica ederim ne demek:) bu arada ben 2. Ayda gittiğimde olan kanamama bile doktor yerleşme kanaması olabilir demişti. 2.5 ay olduğunda plasentası aşağıdaymış ondan dedi. Zaman geçtikçe plasenta yukarı çıkıcak ve geçicek dedi. İlişkiyide yasakladı 3. Aya kadar canım , ona da dikkat edin doktora sorun. progestan hapı verirse mutlaka fitil olarak kullan canım.