LadyAnne Kizlar bu sefer karar vericem kizim dogdu dogacak son gunlerimiz yardimci olun sizce hangi isim daha güzel onerilerinizide bekliyorum
2Prens1Prenses1441 LadyAnne Öykü diyorum bende 🌺 Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah kızınızı, kaç haftalıksiniz acaba 🤗🌺
LadyAnne Bebiscann Oyku aslinda benimde cok hosuma gidiyor ama cok arada kaldim tesekkurederim yorumun icin oylamayi kazanan isimde karar kilicam zaten❤️
LadyAnne 2Prens1Prenses1441 Tesekkurederim canim benim rabbim hepimize saglikla kucaklamayi nasip etsin yavrularimizi 36+4 haftaligiz
LadyAnne ftmnr_ Oda cok hos ama esim begenmiyor öyküye takmis durumda en son tmm oyku ve aylini oylamaya sokalim karar verelim dedik
Mabel Öykü çok çocuksu geliyor sonuçta bebek kalmayacaklar hep. Aylin zamansız güzel isimlerden 🤍 Leyla da onun gibi. Çok zarifler bence.
LadyAnne Aylinsertsu Evet bencede oyle aylin nida koyucaktim oda esim oyku diye tutturunca ikisi arasinda kaldim bilemedim yorumun icin tesekkurederim🌸