Suzanne onlara kalsa herşey normal zaten benim doktorum çok iyiydi akıntılar vajina enfeksiyon undan oluyormuş öle diyordu bu yüzden dikkat etmemiz gerekiyor derdi alttan muayene ederdi rahimde iltihap varmı yoksa hormonlar danmı diye ama doktorum gitti hala onun gibi birisini bulamadım 😢Allah a emanetiz