Merhaba
Bende şuan 17 haftalık gebeyim
Bende şuan covid geçiriyorum
Kulak tıkanıklığı boğaz ağsısı vs sorunlarım oldu
Doktoruma danıştığımda bana enox’un ya da bulabilirsen oxapar kan sulandırıcı evde yapılan iğnelerden ve çok ağrı olursa parol alabileceğimi söylemişti. Şuan çok şükür grip gibi geçiriyorum
Sizde muhakak doktorunuza kan sulandırıcı kullanmak konusunda danışın