** çamlica erdem hastanesi, adalet hanimin katkilariyla riskli gebelige giren bebegim,
üsküdar, medivia sema hanima gidiyorum… buradaki bi gebe tavsiye etmisti ve gercekten de zor zamanlarimda buyuk destekcim oldu doktorum…**
Ilgisi sukuneti sana önem vermesiyle gönlümü fethetti😍
195tl. Oduyorum,
Ve dogum da3.000 sezeryan 3.500 tl den basliyor…