Sema2019 bende 40+0 da geldi ama doğum öyle başlamadı sancım hic yoktu 40+1 akşamı yatış yaptm hastaneye suni sancı için, önce rahim ağzı açıklığı icin ilac yerleştirdiler acılma varmı diyede baktılar yoktu hic ama bakınca acılma oluyor acılmaya yardımcı resmen bakmaları, o gece kendi sancım hafif başladı acılmam 1,2 derken suyum geldi, sabaha doğru 4-5 olunca suni verdiler sabah ve öğlen olmadan doğurdum.