Ozgtlg benim teyzemde bu şekilde her hamileliğinde ve bu yüzden erken doğum yaptı , karaciğerle alakalı bir durum mutlaka vakit kaybetmeden görünün doktorunuza söyleyin , teyzeminde 8 aylıkken başlıyor çok sürmeden doğuma alıyorlar ilaçla falan vakit kazanmaya çalışıyorlar , ama sizinki daha çok erken mutlaka görünün