Hayırlı akşamlar hanımlar, 12 haftalık hamileyim ve bütün selpağa kahverengi akıntım geldi birkaç kere oldu gün içinde yarın doktora gidicem ama randevum yok inşallah bakar sizde de olmuş muydu acaba neden olur bu kahverengi akıntı? Önceden bir düşüğüm var çok korktum açıkçası inşallah bebiş iyidir💞