Muhammedamine BetlAkoglu hissederssnz erken hissetmiş olup o şanslı kişilerden olursunuz tekme fln istyorsanız bir ay var 🙋🏻♀️
Esesli BetlAkoglu ben 22. Haftada hissettim 😊 olabilir korkma. Kontrollerinde bir sıkıntı olsa söyler Zaten doktor
Oznurboluzun BetlAkoglu bende 17+5 günlüğüm ilk gebeligim hala hissedemiyorum ve çok endişe ediyorum inşallah yakın zamanda rabbim bizede nasip eder bu güzel duyguları annelik işte endişe etmeden yapamıyoruz daha şimdiden😊♥️👼
KaviNim BetlAkoglu bu biraz bünyesel bişey hiç korkma elbet bir iki hafta sonra bizde hissedecegiz sabırla bekleyelim :)
Papatyamoms Korkmana gerek yok canım bu çok kişiden kişiye değişen özel bisey , bende 18+2 yim daha yeni hissetmeye başladım boy bebek pozisyonu fln herşey önemli.o söylenen millete kalsa daha 12.haftada hissetmem lazımdı benimde
Tubagrnc Bende 18+4 deyim oğlum olacak ama henüz hiç hissedemedim sürekli elim karnımda bi kıpırdama falan olur mu diye umutla bekliyorum 😅
tulinkrc BetlAkoglu Normal canım ilk gebelikte biraz geç hissediliyormuş. Ben 19+4 te hissettim ilk benim birde ikiz. Şimdi 22+4 üz maşallah hiç durmuyolar :)
Hamilecik Bende 16 +2 oldum ama bende hissetmiyorum sadece arada sırada sabah uyandığımda sol kasığım tık tık tık seğiriyor gibi oluyor çok ufak ufak ozamanda bebek hareket ediyor oluyormuş