Zlmpll doğumdan sonra karın toparlansın dşye bende ilkinde korse takmadım toparlayıcı esnek külot tarzında birşey giydim ama bunda korse kullanmak istiyorum sezeryan olduğum için göbeğim kalmıştı cunku ikinci olunca daha da fazla kalmasın diye takacagım