-Aselimm- hastaneden gercekten memnun kaldım, acilden giris yaptim 4 cm acikligim vardi evde kanli sümüklü yapı geldi ve sancilarum 5 dakiakya düşmüştü, yatis degil dediler ilk sonra açıklığa baktiktan sonra suyum boşaldı oyle olunca alıyoruz yatisa dediler, dogumhanesi sanci odasi ayni yer zaten bir anda sanci odasi dogum odasina donusuyor 10 cm aciklik olunca 😅 sonra da odaya çıkardılar, dogum anina kadar esim yanimdaydi dogum sirasinda cikardilar, odada iki kisilik odaya koyuyorlardi ben tek yok mu diye tatli bir asistan doktora rica edince beni tekli odaya verdiler 😅 7.5 saat sonra bebegime kavustum ayakliyimm ama biraz ağrılarım var 😥