Ygtkgn sehrengiz_8 Canim kac gün sonra gecti kasintilarin bende dört gözle beklyrm gecsn diye sabah aksam ursactive kullaniyorum 4gün oldu.safra asidi sonucun nasildi
sehrengiz_8 Ebrukrdmr 26. Haftadan beri 33+0 a kadar günlük 1000 mg kullandım 33+0 dan sonra günlük kullanımım 750 mg düştü. Şu an 35+6 haftalığım hala kullanıyorum doğumdan sonra da devam etmeliymişim
Ebrukrdmr Sizin safra asitleriniz kaç çıktı acaba ve ilaçları kaç saat ara ile alıyorsunuz benim günde 3 kez 250 mg
sehrengiz_8 Ygtkgn ilk üç dört günde kaşıntıda rahatlama oldu 6 veya 7. Günü tamamen geçti canım çok şükür.
Ebrukrdmr Allah yardımcımız olsun inşallah,bu sıkıntı binde bir yaşanıyor herşeyde bi hayır vardır. inşallah sağ Salim güzelce doğumlarımızı yaparız. bana yine doğum erken olur dedi dr 36 37. Haftalarda bakalım
Ygtkgn Ebrukrdmr Evet bendede birdenbire ortaya cikti canim 35haftada korona olduktan sonra tesadüfmüdür bilmiyorum safra asidi testi yüksek cikti deli gibi kasiniyorum ilac falanda hala fayda etmedi 😒
Ebrukrdmr Ygtkgn ilacı düzenli kullanımda geçer inşallah geçmiş olsun az kalmış doğuma dıgumdan hemen sonra geçiyor