Yemek hazırladım, kaynım bize gelecekti, işi çıktı gelemedi. Eşimde-" hazırla sar pakete taksiyle yollarım - dedi. Sonra kaynlm evde olmadığını söyledi. Eşim yarın götürücek. Bende kole bantına sardım, iyice pakete falan sardım. Şimdi o paketleri sökeyim mi? Yoksa kalsın mı yarın sabah götürücek zaten. Poşette bozulurmu yemek? Kaynımın en sevdiği yemekler bozulmasını istemem. Fikir verirmisiniz?.😐