merhaba, covid 19 temaslıdan temaslıyım şuanda test verdi sonucunu bekliyorum 37. haftaya girmek üzereyim 10 haftalıkken atlattım şimdi tekrqr bu şüphe beni çok korkutuyor bu haftalarda yakalanan varmı varsa süreci nasıl atlattınız bilgi paylaşırmısınız birde a*sızım