Ah ah gelde bana sor canım senı o kadar anlıyorum kı yaşayan bırı olarak 6 haftalıkken başladı bulantım kusmaktan öluyordum resmen her gün ağlıyordum o kadar zor kı anlatamam bebeğe bişe olur mu korkusuyla yaşadım hep şuan 13 haftam bıtmek üzere az bırsey hafıfledı ewde tektım zorlanıyordum aılemın yanına geldım canım annem hakkını asla ödeyemem hep yanımda oldu hastaneye gittim ıdrarda aşırı enfeksiyon çıktı bulantı bundanda oluyormus doktor dedı ve ilac kullandım yine gecmedı serum verdı vıtamınler eksık dıe o serumdan sonra bıraz ıyı oldum şuan bıle az az oluyor umarım sonrasında hafifler Allah yardımcın olsun sadce sabret 🙏 bıde vişne meyve suyu bana iyi gelıyordu ve çizzi dene bakalım sende