Ozlemflz Kızlar lohusa kişi adet olunca süt azalır diyorlar böyle birsey var mi bilgisi olan aydınlatır mi ?
Htc_31 Ozlemflz hayır canım böyle birşey yok dengeli ve sağlıklı beslendiğin sürece sütün güzel gelir devam eder inşallah
Ozlemflz Htc_31 kardeşime de doktorla hemşire söylemiş ağlamaktan mahvoldum. Zaten milletin lafından lohusa halimle kafayı yedirttiler. Şimdi ağlamaktan bebeğimi emziremiyorum 😢
Htc_31 Ozlemflz bunu yapma lütfen hem kendine hem bebişine asıl üzülürsem sağlıklı bir süt birikimi olmaz sen güzel beslen öğün atlama olur sütün hep inşallah
Ozlemflz Htc_31 Allah razı olsun canım. Zaten doğumda kan takviyesi yapıldı. Lohisaligim boyunca da kan kaybı devam etti. Geçen kan verdim bütün değerlerim dusuk çıktı. İlacı da içemiyorum. İyi gelmedi diye. Dikkat etmeye çalışacağım insallah çok sağol 🙏🏻