Kızlar ben doğum yapalı 5 gün oldu ilk gün baya bı yoğun geldi kanamam sonra iyice azaldı ama bugün yine iyice arttı pıhtı şeklinde baya bı geliyor neden olur bitiyor mu acaba yogun kanamam o yüzden mi acaba dikişlerim mı zarar gördü desem acı falan yok hissetmiyorum