Mrb 31 haftalığım benimde aynı hatta nabzim 125 bile gördü bu sebeple hastaneye gittim…Carpnti nefes problemi özellikle akşama doğru çok hissediyorum..Daha hafif şeyler yemeye dinlenmeye,ayakta kalmamaya özen gosteriyorum..Kadın dogumcum dahiliyeye yönlendirdi o da belli bir şey yapamadı..kendi kendime toparlanmaya çalışıyorum……😔