**
bende doğramıyorum diyip ardından doğuranlardan 16-11 e cıkınca tansiyonum acile gittik hemen dr gebelik zehirlenmesi dedi suni sancı ile doğum baslattılar 7 saatte sadece 1 cm açıklığım olunca bebegın kalp atıslarıda zayıflayınca hemen acıl sezeryana alındım sezeryan okadar rahattıki hele o belden uyuşmalı iğne hiç hiissetmiyorsunuz bile sakarya eğitim arastırmada doğumm yaptım sorularınız varsa cevaplayabilirim suanda bebeğimle hastane odasından yazıyorım🥰
**