bbnngg ah ne cekiyorum ondan. Benim bel değil ama belin hemen altı legen kemiğinin kuyruk sokumuna tutunan bölgede. Uzanınca geciyor sadece 10 dk yürüyemez oldum yerde eğilip bişey alamıyorum tam o bölge Bi anda tutuluyor. Biraz uzun yürüyeyim hemen takılıyor gibi agrı giriyor. Sizin de öyle mi. Fizyoterapist sakroiliak eklem disfonksiyonu dedi bana.