Tonyy ben 3 gün kaldım daha sonra kendi isteğimle taburcu oldum nefes darlığı şu şekilde oldu göğsüm göğüs kafesim aşırı daralıp açıyor gibi nefes alamıyor gibi olmuştum hemşireler oksijen seviyesini ölçtüğünde normal olduğunu benim yoğun stresten dolayı nefes darlığı yaşadığımı söylediler. En fazla 5 gün kötüydüm diyebilirim onunda 2 günü sadece çok kötüydüm daha sonra düzeldim hızla boğaz ağrısı biraz devam etti oda sıcak ballı limonlu çay ve ıhlamur ile geçti çok şükür. Doktorum Redoxon C vitamini, D vitamini ampul ve B12 vitamini önerdi çok ağrım olduğunda 2 gün sadece parol içtim onun dışında normal beslenmeme devam ettim inşallah kolaylıkla atlatırsınız biraz karışık yazdım heralde ya anlamadığınız bi şey olursa tekrar açıklarım