mrvcl9 evet kendiniz yapıyorsunuz pıhtılaşmayı önleyip kalbinizin herhangi biir organınıza pıhtı atmasını önlemek için veriyorlar gebelikte kan basıncımız yükseldiği için doğum sonrası düzene girene kadar herhangi bir riski ortadan kaldırmak için diye biliyorum sezeryan doğum sonrası bu risk arttığı için de daha çok sezeryan doğum yapanlara ben yüksek tansiyondan dolayı kırk gün kullandım şimdi hamilelik boyunca kullancam, yapacağınız yerin yağlı bölgesine yaparsanız ağrı ve acısı daha az olur