Ocakbebegi ben 2 aylıkken almıştım. Taşıması falan çok kolay. Gittiğim odaya götürüyordum. İvmesi yeterli gelmişti bana da. Taşıdığı kg da fazlasıyla yeterli zaten. Uyuyordu sıkıntı yoktu. Kolik bebekti ona rağmen çok iyiydi. Kaç kez kılıfını yıkadım bişey olmadı. Ben kasım gibi baktığımda 850 TL di sallama aparatı. Geçenlerde 1250 TL yi görünce şok oldum 😂 şimdi kaç para aparat bilmiyorum 🤭